Misiune si valori

Așa cum fiecare dintre noi este diferit, la fel sunt și organizațiile. Misiunea noastră este să înțelegem în profunzime nevoile pe care trebuie să le adresam prin intermediul soluțiilor software dezvoltate, dar înainte de aceasta profilul și specificul de business al clientului, deoarece orice detaliu poate fi transformat într-un avantaj competitiv. Având imaginea de ansamblu, identificăm mixul optim de tehnologii și de functionalități care stau la baza arhitecturii desăv â rșite a soluțiilor noastre.

 

Etică și inovatie

Prin tot ceea ce facem generăm schimbare și contribuim la performanța clienților noștri. Inovația, cunoasterea îndeaproape a celor mai noi tehnologii și optimizarea lor pentru a răspunde celor mai diverse nevoi de business sau organizaționale sunt două dintre elementele care definesc cultura echipei noastre.

 

Rapiditate și proactivitate

Know-how-ul, tehnologiile și expertiza pe care echipa noastră le deține sunt accelerate de rapiditatea de răspuns, de analiză și de înțelegerea comprehensivă a proiectelor. Privim și cercetăm dincolo de ceea ce este accesibil la o primă vedere, acceptăm provocările și le ducem la următorul nivel prin soluțiile propuse.

 

Spiritul de echipă

Bestware este definit de oamenii echipelor care formează organizația noastră. De aceea, prețuim și î ncurajăm diversitatea formării și personalității fiecăruia, relațiile oneste și transparente, construite pe respect și pe încredere. Dezvoltarea profesională a fiecăruia dintre noi este un obiectiv în sine al organizației și fiecare membru al echipei este încurajat și susținut pe parcursul dezvoltării individuale.

 

Cercetare și dezvoltare

Din perspectiva noastră, cercetarea este critică în oferirea unor standarde inalte de calitate și în dezvoltarea constantă de produse, servicii și sisteme inovatoare. De aceea, activitățile de cercetare-dezvoltare sunt o componentă esențială a activității noastre, care ne diferențiază de restul competitorilor și ne plasează în topul preferințelor clienților noștri. Inovația nu înseamnă întotdeauna noutate… De cele mai multe ori, inovația se referă la interpretarea personalizată a solicitărilor, la descoperirea unor chei noi de utilitate și la alinierea tehnologiilor dezvoltate care să răspundă optim asteptarilor și nevoilor clienților.